ESQUIADA A LA MOLINA!

La setmana passada els alumnes de 3r d’ESO vam anar a esquiar a la Molina. Ens vam allotjar a l’hotel Pla del Pi, el qual ens va agradar molt degut al bon servei i a les originals i acollidores habitacions.
El primer dia, al baixar de l’autobús, vam anar a buscar les botes i els esquís o taules de snowboard que havíem llogat i, un cop comprovat que tot estigués en ordre, vam tornar a pujar a l’autobús i vam seguir amb el nostre trajecte fins a les pistes. Al arribar ens vam separar en grups segons el grau de dificultat que teníem en l’esport i segons l’esport triat (esquí o snowboard).
Els nostres monitors, que eren molt simpàtics, ens van acompanyar al llarg de tot el viatge. Aquests ens van ensenyar les bases per a esquiar o per a fer snowboard.
Al costat de les pistes hi havia un restaurant, lloc on vam dinar els dos dies abans de tornar a les pistes per continuar esquiant fins a les cinc. Després d’esquiar, vam anar a l’hotel, ens vam instal·lar a les habitacions, vam fer una volta pels voltants de l’hotel i vam sopar, al acabar, vam fer un joc de nit al parc del costat de l’hotel.
El dia següent ens vam despertar a les 7:30, vam preparar la maleta i vam anar a esmorzar. Seguidament, vam anar directament a les pistes. Aquest cop tothom va provar d’anar amb telecadira i tots ens ho vam passar molt bé.
A dos quarts de dues vam dinar i al acabar vam tenir temps lliure fins a les tres. Finalment, vam pujar a l’autobús per tornar a Sant Feliu.
Donem les gràcies a la Carmina, al Lluís i als monitors per haver fet d’aquestes colònies un viatge inoblidable.

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.