Escapada a Berlín

Després de molts anys esperant el gran viatge de final de curs de 4t d’ESO, per fi va arribar. El 24 d’abril a primera hora del matí, ens vam reunir davant de l’escola, on seguidament vam agafar l’autobús per arribar a l’aeroport de Barcelona. Un cop allà, vam passar el control, vam prendre alguna cosa i vam agafar l’avió en direcció a Berlin. Quan vam aterrar vam agafar un altre autobús i ens vam dirigir al lloc on ens allotjàvem, l’hostal Generator. L’endemà vam tenir una visita guiada pel centre de la ciutat on vam veure monuments com la Porta de Brademburg,  el Reichstag, el búnker de Hitler, el Tiergarten, el memorial dels jueus, etc. A la tarda vam tenir un temps lliure per dinar i mirar botigues a un centre comercial i, més tard vam visitar la Catedral de Berlin d’estil gòtic i el Museu Pergammon.

El dimarts dia 26, vam anar al Sony Centre que disposava d’una arquitectura molt espectacular. Després de dinar al centre comercial vam anar al Museu Jueu i al Checkpoint Charlie i ràpidament vam tornar a l’Hostal per preparar-nos per a una sorpresa que seria anar a la discoteca Matrix. Ens ho vam passar molt bé i vam conèixer gent d’altres escoles.

El següent dia vam anar al camp de concentració de Sachsenhausen, va ser una experiència inoblidable i ens va provocar molts sentiments. Després vam dinar a la mateixa ciutat on ens trobàvem i seguidament vam tornar a Berlin per anar a l’Olympiastadion, el lloc on es va celebrar les Olimpíades de Berlin. Va estar un dia molt complet.

Va arribar l’últim dia i vam estar per últim cop a la ciutat que sempre recordaríem. Vam fer una ullada a l’Ajuntament i a continuació vam tenir temps lliure per dinar i comprar souvenirs.

Finalment vam agafar un autobús que es dirigia a Berlin on agafaríem l’avió que ens tornaria cap a casa.

Amb el que més ens quedem d’aquest viatge no és de la ciutat en sí, sinó de tots els moments que hem viscut allà.